SAS SEJLKLUB'S HJEMMESIDE

”Sassejlklub” Online Booking Kalender

Se om båden er udlånt og book båden hvis ledig.

Bemærk at du skal have Bådførerret og samtidig læst afsnittet Forsikring

Klubbåden SKAL bookes i kalenderen før sejlads!

Bestyrelsen skal godkende udlån over 2 dage. Send udlåns ønske til sassejlklub@gmail.com

Booking af Magic Viking i kalenderen.

Check først om båden er udlånt, klik her

Du skal indtaste din mail som er registreret i sassejlklub samt din personlige kode . klik her

Klik på datoen og udfyld felterne for at oprette bookningen.

Skriv kort hvor du sejler hen, starttid og sluttid, navn og mobil nummer og hvem der er ombord. Husk at trykke opret reservation!
Check vejret og god tur!

Hvis du ombestemmer dig eller bliver forhindret, så husk at slet din reservation, der
kan være en anden som kan få glæde af den.

Du låner båden gratis men husk at det er dit ansvar at påfylde Diesel på Tank og Reserve-dunk ved endt sejlads.

Begge skal fyldes helt op og tank måles efter med træpind.
Derfor er det første du skal gøre når du går ombord at checke diesel.

Skriv i log bogen hvis den forrige bruger ikke har fyldt op!

Husk at medbringe mobiltelefon og sørg for at batteriet er fuldt opladet.
Indkod vigtige telefonnumre som  Lyngby Radio for sø assistance eller radiosamtaler 80 60 50 20 og 80 60 40 20.

Husk at skrive i Logbogen når du er tilbage i havn. Logbogen er ombord i klubbåden.

©2023. Alle rettigheder reserveret. >> SASsejlklub@gmail.com - en sektion i SAS Group Club Danmark << Updated 29.09.2023
Lav din egen hjemmeside med mono.net